منتدى الربح من الانترنت

شرفتنا بتواجدك ف المنتدى الرجاء تسجيل عضو جديد
و الاشتراك معنا لتفيد وتستفيد

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى الربح من الانترنت

شرفتنا بتواجدك ف المنتدى الرجاء تسجيل عضو جديد
و الاشتراك معنا لتفيد وتستفيد

منتدى الربح من الانترنت

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى الربح من الانترنت

إريح من الانترنت دخل مادى اضافى

ضاعف ارباح تصل إلى 5000 دولار من البيت ... مضمونة ومجربة

Qlx

تاريخ الميلاد : 17/08/1991

ضاعف ارباح تصل إلى 5000 دولار من البيت ... مضمونة ومجربة Empty ضاعف ارباح تصل إلى 5000 دولار من البيت ... مضمونة ومجربة

مُساهمة من طرف Qlx الجمعة مارس 02, 2012 11:40 am

ضاعف ارباح تصل إلى 5000 دولار من البيت ... مضمونة ومجربة

بسم الله الرحمن الرجيم
    طبعاً سمعنا كتير عن شركات الربح من خلال الانترنت
    وطبعاً فى ناس كتير اتعاملت مع الشركات دى
    وللأسف ان معظم أو كل الشركات دى بنتفاجئ إنها نصب
    طيب ايه الجديد !!!
    الجديد ان أنا من الناس اللى اتنصب عليها
    طيب ايه المشكله
    مافيش مشكله
    انا انهارده جايب ليكم مشروع جميل جداً ومجرب ومضمون هو طبعاً شركة من ضمن الشركات الربحية من خلال النت
    ولكن .....
    مش نصب
    طيب ايه المميزات ؟؟؟؟

المميزات :
    1- إنك علشان تسجل نفسك وتبدأ الشغل مش محتاج إلا مبلغ بسيط جداً
    وهو 5 دولار ( 40 جنيه )
    هتقولوا لى احنا هننصب من أولها ؟ هو الدولار بـ 8 جنيه ؟؟؟
    لا طبعاً مش بـ 8 بس ده اللى هنعرفه بعد كده .

2- الأرباح بتوصل إلى 5040 دولار , وعلشان ماتزعلش هتاخد أرباحك برضه الدولار بـ 8 جنيه .

3- الارباح هتكون على أساس مجهودك , يعنى مش هتنزل برنامج وتفضل مشغله وقاعد جنبه سبحان الله تجنى فى الأرباح وبعدين تتفاجئ ان البرنامج عطل وضيع كل الأرباح اللى انت تعبت فيها , ( زى ما حصل معايا ) أو تكتشف ان الشركة قفلت . ولكن فى شركتنا انت ارباحك هتكون مضمونه ان شاء الله بنسبة 100% , وماتقلقش المجهود اللى انت هتعمله بسيط جدا جدا جدا .

4- استلام الارباح فورى بعد كل مستوى .
    طيب دى معادله صعبه وده كلام ما يدخلش العقل .
    وده اللى هنعرفه دلوقت .

الشركة اسمها onex او qlxchange الشركة دى استرالية
    ومنتجها هو عبارة عن كورس فى التسويق الالكترونى مقابل 1270 $ بس طبعا مش هندفع المبلغ دا كلو خالص هو الكورس دا بيتجزأ كل مستوى بمبلغ معين وبسيط جداً جداً
    اولا الاشتراك بتاعها هو عبارة عن 5 دولار فقط لا غير الشركة دى بتحاسبك الدولار بـ 8 جنية يعني بالمصري 40 جنيه

نبدأ بسم الله
    المستوى الاول
    هو عبارة عن انك بتشترك بـ 5$ وبتجيب 4 تحتيك على طول كل واحد بيدفع 5$ وبتاخد 20$ مكسبك عايز تكسب اكتر هطلع من حسابك 10$ وتديهم للشركه وانت تاخذ 10$ وهتتنقل للمستوي التاني علطول وطبعا هتقولي الي تحتك هيستفادو ازاي هقولك لو كل واحد فيهم بيدخل 4 تحته بيكسب زيك بالظبط
    ملحوظه Sad((المستوى الاول حد اقصى 4 اشخاص فقط )))

المستوى الثانى
    لازم يكون تحتك 16 شخص كحد اقصى بينزلو تحتك من المستوى الاول للمستوي الثاني بمعنى ان كل واحد من ال 4 الي تحتك هيجيبو كمان 4 وهكذا مكسبك فيه بيكون 80$ عايز تكسب اكتر هتطلع من حسابك 20$ للشركه عشان تتنقل للمستوى الثالث وانت تاخد 60$ في جيبك

المستوى الثالث
    هو عدد الاشخاص الي بينزلو تحتك من المستوى الاول والثاني وعددهم بيكون 64 فرد بتكسب في المستوى ده640 $ واذ عايز تزود مكسبك بتطلع من حسابك 40$ للشركه عشان تتنقل للمستوى الرابع وتاخد انت 600$ .

المستوى الرابع
    بيكون عدد الاشخاص الي بينزلو تحتك من المستوى الاول والثاني والثالث 256 فرد لو كل واحد جاب 4 من ال 64 اللي في المستوي الثالث و بكده هتاخد 5120 $ عايز تزود مكسبك وتتنقل للمرحله التانيه بتطلع من حسابك 80$ للشركه عشان تدخل المرحله التانيه وانت تاخد 5040$

المرحله التانيه ايضا تتكون من 4 مستويات وبعد ماتخلص المستوي الرابع سعادتك هتكسب 81920 $ وبتنتهي فتره الكورس الي هنا

أنا ايه يضمن لي اني هجيب ناس؟!؟!؟!؟!؟!؟
    هرد عليك بواقعية شديدة لو في حد في اللي بيقراو المكتوب هنا معهوش 5 دولار يستثمرهم في نظام ممتاز زي ده يبقي ينسي انه أصلا يحقق حاجة في حياته و أكيد تعرف علي الأقل 4 ممكن يدفعوا 5 دولار ويدخلو تحتك والموضوع بيعيد نفسه طيب إفرض تحتيك واحد نايم متنساش سعادتك ان الـUPLINE بتاعك لما يجيب ناس مش هيلاقي مكان يحطهم فيه فهيحطهم عندك انت .

طرق الدفع
    @ بتروح لـUpline بتاعك بياخد منك الفلوس و بيديلك لينك اسمه الـ KEY ده عبارة عن لينك ثمنه مدفوع بيأكتيف الأكونت أو بيحول من حسابه لحسابك 5$ وانت أكتيف الأكونت .
    بإستخدام موقع Online Global Payments Provider - SolidTrust Pay وده موقع نظامه زي البايبال PAYPAL المشهور بتدخل بطاقة الأتمان بتعتك وبتعمل وديعة بالقيمة اللي تريحك مثلا 5$ بس الموقع هيأخد رسوم وده السبب في إن ال 5$ بتبقي 40 جنيه مش علشان هما مثلا مستقصدين مصر الدولار بـ 8 جنيه بعدين بتدخل

طرق الأستلام
    من جوة حساب OneX بتاعك بتعمل Withdraw Funds أو سحب مستحقاتك بتحولها ل أكونت Soild Trust Pay و من جوة الأكونت بتاعك بتبعت فلوسك الححساب البنكي بتاعك التابع للبطاقة الأتمانية الخاصة بيك او الاب لينر بيقبض مكانك وبيحولك الفلوس .
    أو كلمنا واحنا ممكن نحدد ميعاد للمقابلة الطريقه سهله جدا ومربحه جدا

الوقت/التاريخ الآن هو السبت أبريل 27, 2024 1:27 am